سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/11/25
2:43 ص

کی چت روم میخواد؟

هر کی چت روم میخواد من شخصا ضمانت میدم اینجا بهترین سایته ...

من روم گرفتم عالیه یعنی انقدر عالیه که اومدم ادرسشو اینجا  گذاشتم...

روم 50 تومانی داره 70 تومانی داره 100 تومانی هم داره ولی سرعت و قدرت و کیفیت همهشون یکی امکاناتشون فرق میکنه فقط ..

عالیه ................ 20تههههههههههههههه

 

برای ورود کلیک کنید


پیام رسان

+ salam azat khosham omad

مشخصات مدیر وبلاگ
 
محمدپرهام[64]
 

سلام دوستای عزیزم من محمدپرهام هستم مطالب من در این وبلاگ مختلف هستش یعنی من نمی تونم هیچ موضوعی رو بجوز این موضوع با سه ی وبلاگم بزارم.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
0085200852 کد مطلب رمز دار سیدمحمد حسینی(ام-حسینی)
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ