سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/6/14
12:59 ع

مرد تایوانی عجیب.
یک تایوانی 64 سالهءبیش از 30 سال است که نخوابیده است این مرد بعد از یک تب در سال 1973 دیگر نتوانست بخوابد ظاهرا این بی خوابی طولانی تاثیری هم بر سلامتی او نداشته استء اودر یک مزرعه زندگی میکندواز خوک و مرغ نگه داری میکند و این کار تمام وقت او را میگیرد.
مرد هندی عجیب.
یک مرد هندی که برادر دو قلواش را حامله بود یکی از عجیب ترین موارد پزشکی که یکی از دوجنین در داخل رحم دیگر وجود داشته است<او همیشه فکر میکرد که توموری در شکم دارد تا این که تومور زیادی بزرگ شد و پزشکان پس از عمل اعضای انسان را از شکم او به بیرون اوردن.
ژاپنی فدا کار.
یک سرباز ژاپنی حتی پس از جنگ جهانی دوم حاضر به تسلیم شدن نشد و 28 سال از زندگی خود را یعنی از سال 1944 تا 1972 در یک غار جنگلی در فیلیپین زندگی میکرد و در سال 1973 توسط فرمانده ی خود در زمانی که دیگر پیر مردی شده بود حاضر به تصلیم شدن شد.
مخترع بزرگ.
نناکاماتسو مخترع ژاپنی که بیش از 3000 اختراع داشته از جمله فلاپی دیسک و رکورد جهانی را برای اختراعاتش دارد او از 34 سال گذشته از تمام غذاهایی که خورده عکس گرفته و ان را تجذیه و تحلیل کردهء هدف ناکاماتسو این ست که 140 سال زندگی کند.


توجه!   

پیام رسان

+ salam azat khosham omad

مشخصات مدیر وبلاگ
 
محمدپرهام[64]
 

سلام دوستای عزیزم من محمدپرهام هستم مطالب من در این وبلاگ مختلف هستش یعنی من نمی تونم هیچ موضوعی رو بجوز این موضوع با سه ی وبلاگم بزارم.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
0085200852 کد مطلب رمز دار سیدمحمد حسینی(ام-حسینی)
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ